Stadium verkkokauppa taas toiminnassa!

6.2.2024

Vihdoin! Nyt stadiumteamsales.fi toimii jälleen!

Alla terveiset Stadium Team Sales -tiimiltä.

Haluamme jakaa kanssanne hyviä uutisia aiemmista toimintahäiriöistä, jotka johtuivat IT-toimittajaamme TietoEvryyn kohdistuneesta IT-hyökkäyksestä.

Meillä on ilo ilmoittaa, että palautustyö on onnistunut. Sekä verkkokauppa-alustamme stadium.fi/seurat, että stadiumteamsales.fi on nyt palautettu ja toiminnassa. Meillä on kuitenkin edelleen haasteita taustalla olevien järjestelmien kanssa, jonka vuoksi emme voi lisätä tai poistaa tuotteita seuramallistoista tai tehdä tuotteisiin muutoksia. Taustajärjestelmien haasteiden takia suosittelemme jakamaan suuremmat tilaukset pienempiin osiin ja toimitusajat saattavat myös olla normaalia pidempiä lähitulevaisuudessa.

Kiitämme teitä kärsivällisyydestänne tänä aikana. Omistautunut tiimimme on työskennellyt ahkerasti minimoidakseen häiriöt ja varmistaakseen, että palaamme normaaliin toimintaan mahdollisimman pian.
Toivomme teidän tiedottavan sisäisesti seurassanne tästä myönteisestä kehityksestä ja siitä, että molemmat alustamme toimivat nyt kuten niiden pitäisi. Viestintä koskien jokaista vastaanottamaamme tilausta jatkuu normaalisti.

Kiitos jatkuvasta tuestanne ja ymmärryksestänne!

Aktiivisin terveisin,
Stadium Team Sales