Uusi pelaaja

Tervetuloa JäPSiin pelaajaksi.

JäPSissä on toimintaa kaiken ikäisille harrastajille, lue lisää osiossa TULE PELAAMAAN ja ilmoittaudu mukaan kursseille tai joukkuetoimintaan! Joukkuetoimintaan liittymisestä lisää alla.

Ikäluokkatoiminta (pelaaminen joukkueessa) lyhyesti ja miten päästä mukaan:

Ota yhteyttä oman ikäluokkasi vastuuhenkilöihin ennen ensimmäisiin harjoituksiin tuloa. Yhteistiedot löytyvät kunkin ikäluokan/joukkueen omilta sivuilta.

Täytä aina  pelaajan tietokortti
tai ilmoittaudu kurssisivujen kautta esim. Perhefutikseen.

Tiedot siirtyvät jäsenrekisteriimme myClubiin ja siitäikäluokan toimihenkilöille.
Saat ensimmäisen viestin seuran toimistolta muutaman päivän päästä ilmoittatumisesta.
Ikäluokan yhteyshenkilö eli ikäluokkavastaava tai joukkueenjohtaja infoaa ikäluokan toiminnasta, maksuista, pelipassi- ja vakuutusasioista sekä varusteista.

MyClub on seuran jäsenrekisteri,
myClubin kirjautumisohjeet löytyvät täältä

Tietoa JäPSin ikäluokkien toiminnasta saat ikäluokkien nettisivuilta ja  ikäluokkien toimihenkilöiltä.

Pelipassi ja vakuutus
Pelipaikka on Palloliiton jäsenrekisteri, josta ostetaan itse pelipassi
tai seuran kautta harrastepassi tai korttelipassi (ikäluokasta saa tiedon mikä passi tarvitaan).  Pelipaikan ohjeet klikkaamalla linkkiä.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Seurasiirrot

Mikäli pelaaja on jossain muussa seurassa jäsenenä, tulee hänestä tehdä seurasiirto (ohjeet). Siirron aloittaa aina vastaanottava seura, eli meille siirtyvien osalta JäPS, lisätietoja seuran toimistolta.
Ulkomaalaisen pelaajan siirrosta ole yhteydessä seuran toimistoon.

Vakuutus

Jokaisella 19-vuotiaalla ja siitä nuoremmalla pelaajalla pitää olla palloilulajit ja kilpailutoiminnan kattava vakuutus.

Vakuutuksen voi hankkia Palloliiton kautta pelipassin oston yhteydessä (Vakuutusturva). Tätä ennen lapsella tulee olla oma jalkapallon kattavaa vakuutus. Lisätiedot ikäluokasta.

Maksut

Maksuja on kolmenlaisia:

• seuran jäsen-ja seuramaksu emoseuralle
  • ikäluokan toimintamaksu, ikäluokan juokseviin kuluihin, joko kuukausittain tai erissä
  • pelipassi kerran pelipassijaksolla, joka on tammikuusta joulukuuhun kalenterivuosittain. Pelipassin lisäksi vaaditaan voimassaoleva vakuutus alle 20-vuotiailta.
  • nuorimmissa ikäluokissa (Opel-liigaa eli nykyisin Keski-Uudenmaan junioriliigaa pelaaville) riittää korttelipassi ja siihen  korttelipassivakuutus ja nämä hankitaan aina seuran kautta

Maksuista lisätietoja seuran toimistolta tai ikäluokkatoiminnassa ko ikäluokasta. Lisäksi kukin kustantaa varusteensa itse.

marjo.hellberg(a)japs.fi 044 360 6005 tai

marika.hagelin(a)japs.fi 050 554 9011