Pelinohjaajakoulutus

Pelinohjaajat kerryttävät työkokemusta jalkapallon parissa ohjaten lasten (alle 11-vuotiaat) pelejä Järvenpäässä turnauksissa ja sarjoissa. Hyvä pelinohjaaja on reipas toimija, joka osallistuu jalkapallon sääntöjen opettamiseen ohjaten lasten peliä ja huolehtien siitä, että kaikilla on kivaa. Nuoren pelinohjaajan itseluottamus kasvaa kokemuksen myötä mukavan harrastuksen parissa, lisäksi pelien viheltäminen kerryttää myös hieman taskurahaa.

Palloliiton järjestämä ilmainen pelinohjaajakoulutus JäPSin pelaajille.

Koulutuksessa käydään läpi 5v5 ja 8v8 pelien säännöt ja ohjaamista. Koulutuksen jälkeen suoritetaan harjoituspuhallus, jonka läpäistäessä pääsee viheltämään Junioriliigan sekä piirisarjan pelejä ja turnauspelejä.

(Koulutukseen osallistuvan alaikäraja on 12 vuotta.)

Seuraava koulutus järjestetään 8.8.2023 klo 18:00 seuran toimistolla (Vanerikuja 3, 04440 Järvenpää).

ILMOITTAUDU MUKAAN MYCLUBISSA

Lisätietoja koulutuksesta: